Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.
- Wybierz produkty do zwrotu - Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
- Podaj szczegóły przesyłki - Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
- Zapakuj i nadaj paczkę - Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Zwrot możesz odesłać na adres:
Adres do zwrotów:
Oh Glow Leszek Krzanowski
ul. Mstowska 55
42-244 Kuchary
+48731608921
Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: ohglow@ohglow.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, zwrot nie zostanie uznany.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 7-14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
FORMULARZ ZWROTU ONLINE
FORMLUARZ ZWROTU DO DRUKU
Szybkie zwroty InPost Paczkomat 24/7
https://szybkiezwroty.pl/
Aby dokonać zwrotu produktu, mogą Państwo skorzystać z usługi „Szybkie zwroty” obsługiwanej przez InPost Paczkomaty 24/7.
Reklamacje
Chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami (e-mail)
E-mail: ohglow@ohglow.pl - Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Adres do reklamacji:
Oh Glow Leszek Krzanowski
ul. Mstowska 55
42-244 Kuchary
+48731608921
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: ohglow@ohglow.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.