FAQ
PRODUKTY
Gdzie tworzymy nasze produkty?
Wszystkie nasze produkty wytwarzane są w Polsce w małej manufakturze na Śląsku.
Nasze doświadczenie w produkcji kosmetyków?
Mamy ponad 20 letnie doświadczenie w produkcji kosmetyków. Założyliśmy nową markę czując wielką potrzebę podzielenia się nią z innymi.
Co zrobić z naszymi opakowaniami?
Nasze opakowania od balsamów sprawdzą się świetnie jako produkt reuse.
Możesz je wykorzystać na wiele sposobów.
Wystarczy, że go dobrze umyjesz i możesz użyć na:
- zapakowanie biżuterii
- inny kosmetyk, który chcesz ze sobą zabrać
- produkty w kuchni np.suszone owoce, mieszanki do koktajli
Jeżeli znalazłeś jeszcze jakieś świetne rozwiązanie do czego można użyć nasze opakowania napisz do nas i daj nam znać będzie nam miło a my się podzielimy tym z innymi.
Skropak - wypełniacz wykonane ze skrobi kukurydzianej w postaci chrupek.
Możesz wrzucić kosza na odpady BIO lub rozpuścić w wodzie, np. tej do podlewania kwiatów to dobra odżywka dla kwiatów a figurki z niego to świetna zabawa z dzieckiem.
Pudełko kartonowe użyj do przechowywania lub wyrzuć do kosza na papier.
ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
Czy można kupić produkty Oh Glow stacjonarnie?
Oczywiście nasz pierwszy punkt znajduję się w Galerii Galena w Jaworznie. Będzie nam miło jak nas tam odwiedzisz.
Jak dodać kod rabatowy do koszyka?
Kod rabatowy aktywuje się w koszyku podczas składania zamówienia. Wpisz go w przeznaczone do tego pole i kliknij przycisk „Dodaj”.
Czy mogę złożyć zamówienie bez logowania?
Jak najbardziej! Bez logowania możesz złożyć zamówienie jednorazowe. Mamy jednak nadzieję, że dołączysz do nas bo chcemy być częściej obecni w twoim życiu.
Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany? Na jaki adres go odesłać?
Jeżeli jednak stwierdzisz, że chcesz zwrócić do nas - wyślij go wraz z formularzem zwrotu lub numerem zwrotu.
Nie mamy możliwości wymiany - musisz zwrócić do nas produkt i zamówić jeszcze raz inny.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu, wyślij go na adres:
- Oh Glow - Nazwa sklepu
- Oh Glow Leszek Krzanowski - Nazwa firmy
- ul. Mstowska 55 - Adres firmy, linia 1
- - Adres firmy, linia 2
- Kuchary - Miasto firmy
- 42-244 - Kod pocztowy firmy
- małopolskie - Województwo firmy
Do paczki dołącz proszę formularz zwrotu/wymiany lub napisz numer zwrotu ( https://cdn.shopify.com/s/files/1/0593/6902/9684/files/Zalacznik_nr_1.pdf?v=1669031217 ) – ułatwi nam to sprawę i usprawni identyfikację.
Płatności
Jaki jest koszt przesyłki?
Dostawa opłaconego z góry zamówienia jednorazowego o wartości mniejszej niż 150 zł kosztuje od 13,99 zł. Dla zamówień jednorazowych o wartości wyższej niż 150 zł przesyłka jest darmowa.
Czy mogę zapłacić tylko kartą?
Nie tylko! Już wyjaśniamy: - przy wyborze zamówienia opłata może zostać dokonana kartą płatniczą lub jedną z płatności internetowych: przelew błyskawiczny, Blik, PayPo - czyli płatność odroczoną, kartę lub portfel elektroniczny (np. Google Pay, Apple Pay).
DOSTAWA
Jakie są dostępne sposoby dostawy?
Do wyboru masz kuriera InPost i Paczkomaty InPost. Najbliższe punkty odbioru znajdziesz na mapach znajdujących się pod tymi linkami: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.
Czy istnieje możliwość wysyłki mojego zamówienia za granicę?
Jeśli zależy Ci na wysyłce do za granicę, odezwij się do nas mailowo: ohglow@ohglow.pl Zobaczymy, co da się zrobić! :)
Jakie jest czas dostawy?
Czas dostawy może się różnić w zależności od tego, jakiego wybierzesz kuriera oraz gdzie mieszkasz. Jeśli jednak złożysz zamówienie do 12:00, to wysyłamy je jeszcze tego samego dnia, a paczka zazwyczaj dociera do Ciebie nazajutrz.